Reklámfilm készítés 0-24

CooperVision sztori

Reklámfilm készítés 0-24

CooperVision sztori

Reklámfilm esettanulmány

Miért érdemes a filmgyártó céget már a reklámfilm kreatív folyamatába is bevonni? Főként azért, mert így a gyártó a koncepciót a költségkerethez tudja igazítani, ezáltal hatékonyan tud vagy kedvezőbb áru reklámot készíteni, vagy több reklámfilmet egy projekt keretében. Ez utóbbi esetben az egy filmre eső fajlagos költség még alacsonyabb lehet.

Ez történt a CooperVision kontaktlencse gyártó vállalat esetében is. Ügyfelünk költséghatékony megoldást keresett 5 db reklámfilm elkészítéséhez. A történetek kitalálását a gyártás tervezésével összhangban alakítottuk ki. Egy helyszínre, egy lakásbelsőre terveztük az összes reklámfilm forgatását, amelyet egy nap alatt forgattunk le. Ugyanannak a lakásnak 5 különböző részlete volt az 5 reklámfilm helyszíne. Készült egy karácsonyi reklámfilm, egy szilveszteri party, egy takarítós vicces reklám, egy reggeli ébredős a hálószobában és a fürdőben, valamint egy elegáns glamour film a kontaktlencse behelyezéséről. Amíg az egyik reklámfilm forgott, a berendezők a következő díszletet építették. Így valósítottuk meg azt, hogy a költségvetés forgatásra eső részét minimalizáljuk.

Az árajánlat elkészítését minden esetben az igények és elképzelések pontos felmérése előzi meg, ezáltal együtt alakíthatjuk ki a számodra legideálisabb megoldást. Készen állunk a közös munkára.