Reklámfilm esettanulmány
Az imázsfilmet megnézve az is szembetűnik, hogy terjedelmében hosszabb, mint egy átlagos cégbemutató film, ugyanakkor éppen ez a dinamizmus segít abban, hogy a néző mégsem érzi túl hosszúnak; az események, illetve a produkció zeneszerzőjének, Grósz Arthurnak fantasztikus zenéje lebilincselő élményt nyújt.
Az Ekol a film megjelenése óta a meglévő és potenciális ügyfeleinek mutatja meg a filmet. Emiatt adtuk ennek a típusú imázsfimnek a “sales támogató film” elnevezést, ugyanis ezáltal az ügyfelek a cég teljes szolgáltatási portfólióját megismerik, mindössze néhány perc alatt.
Az imázsfilmnek akkora sikere lett, hogy a Youtube-on a megtekintések száma meghaladta az 54.000 megtekintést, ami egy vállalkozást bemutató, több mint 5 perc hosszúságú videó esetében kimagasló eredménynek számít.
A sikeren felbuzdulva az Ekol Hungary újabb imázsfilmet bízott ránk, immár a kibővült szolgáltatásainak bemutatására. Mindkét film két nyelven, angolul és magyarul készült el.
Az árajánlat elkészítését minden esetben az igények és elképzelések pontos felmérése előzi meg, ezáltal együtt alakíthatjuk ki a számodra legideálisabb megoldást. Készen állunk a közös munkára.