Reklámfilm esettanulmány
Az imázsfilmet megnézve az is szembetűnik, hogy terjedelmében hosszabb, mint egy átlagos cégbemutató film, ugyanakkor éppen ez a dinamizmus segít abban, hogy a néző mégsem érzi túl hosszúnak; az események, illetve a produkció zeneszerzőjének, Grósz Arthurnak fantasztikus zenéje lebilincselő élményt nyújt.
Az Ekol a film megjelenése óta a meglévő és potenciális ügyfeleinek mutatja meg a filmet. Emiatt adtuk ennek a típusú imázsfimnek a “sales támogató film” elnevezést, ugyanis ezáltal az ügyfelek a cég teljes szolgáltatási portfólióját megismerik, mindössze néhány perc alatt.
Az imázsfilmnek akkora sikere lett, hogy a Youtube-on a megtekintések száma meghaladta az 54.000 megtekintést, ami egy vállalkozást bemutató, több mint 5 perc hosszúságú videó esetében kimagasló eredménynek számít.
A sikeren felbuzdulva az Ekol Hungary újabb imázsfilmet bízott ránk, immár a kibővült szolgáltatásainak bemutatására. Mindkét film két nyelven, angolul és magyarul készült el.
Prior to quotation we always assess the demands and ideas thoroughly, so that together we can to work out the most suitable solution for you. We are ready for cooperation.